Najlepsze restauracje i sklepy w Warszawie

Pierwsza dostawa gratis!

  • FAQ

    • 1. Czy mogę zamówić z dwóch miejsc jednocześnie?

      Nie. Każde zamówienie realizowane jest tylko z jednego, wybranego miejsca i następnie dostarczone od razu do Ciebie, dzięki czemu możesz je otrzymać w nawet 30 minut. Zależy nam na czasie by dotrzeć do Ciebie w oka mgnieniu zamiast jeździć z miejsca do miejsca. Poza tym w Daily.pl bardzo dbamy o jakość dostarczonych produktów, nie chcemy żebyś był zmuszony odgrzewać je w piekarniku.
    • 2. Czy mogę zapłacić gotówką za swoje zamówienie?

      Hmmm, nie przypuszczaliśmy, ze ktoś w dzisiejszych czasach płaci jeszcze gotówką. A zupełnie serio dbamy o najlepsze doświadczenie w zakupach dlatego zrezygnowaliśmy z tej zazwyczaj kłopotliwej formy rozliczenia.
    • 3. Czy mogę złożyć zamówienie z odroczonym terminem realizacji?

      Tak. Oferujemy dostawy zarówno z dzisiejszym jak i z jutrzejszym terminem realizacji na wybraną przez Ciebie godzinę.
    • 4. Czy mogę dać kurierom napiwek?

      To pozostawiamy do decyzji naszych klientów. Nasi kurierzy to ludzie z pasją, studenci, każdy z nich jest inny, kochają jazdę na rowerze, inni na nic nie zamieniliby skutera. A wszystko sprowadza się do jednego, być u Ciebie jak najszybciej. Łatwo nam sobie wyobrazić, że ucieszą się z każdego drobnego gestu wdzięczności.
    • 5. Gdzie Daily jest dostępne?

      W całym internecie i dzielnicach: Śródmieście, Saska Kępa, Mokotów, Żoliborz, Wola. Jeśli uważasz, że Twoja dzielnica też powinna znaleźć się na mapie Daily.pl załóż fanpage na FB, znajdź 50 znajomych zainteresowanych Twoją dzielnicą lub po prostu napisz tutaj.
    • 6. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

      Nasze motto to "nie twórzmy zbędznych barier", w życiu i biznesie. Zatem możesz zamówić to co chcesz, a my dostarczymy to dla Ciebie nawet tak szybko jak się da. Pamiętaj jednak, że tym większe zamówienie tym tańsza dostawa, tacy już jesteśmy.
    • 7. Jak korzystać z kuponu?

      Musiało Ci się poszczęścić skoro jesteś właścicielem kuponu. Pierwsza zasada to nie zgub go. Druga to, w swoim koszyku wpisz kod z kuponu w sekcji "PŁATNOŚCI" i wybierz sposób płatności. Odliczymy rabat od ceny Twojego zamówienia. I tyle.
    • 8. Co jeśli mam alergie

      Jeśli masz alergię na jakikolwiek składnik w zamówionym daniu lub chcesz się z nami podzielić ta informacją, wpisz w uwagach w okienku z którego dodajesz produkty do koszyka. Poinformujemy o tym restaurację, z której wybrałeś zamówienie.
    • 9. Czy ceny są takie same jak w sklepach i restauracjach?

      Jest to jeden z warunków współpracy z naszymi partnerami. Zawsze dbamy o to by ceny były identyczne jak w restauracji czy w sklepie. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.
  • Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na przycisk "Akceptuję" po prawej stronie tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. więcej

  • Akceptuję